Technotrade spojuje síly s rakouskou skupinou Hainzl

S příchodem nového roku se změnila vlastnická struktura společnosti Technotrade. Na odkoupení 50% podílu se s majiteli firmy dohodla rakouská společnost Hainzl, a stala se tak významným strategickým společníkem českého dodavatele systémových řešení pro pracovní stroje. Skupina Hainzl touto akvizicí získává zkušeného technologického partnera v oblasti vývoje softwaru a pohonu strojů a zároveň rozšiřuje svou mezinárodní působnost o český a slovenský trh.

Akvizici považují obě strany za mimořádně přínosnou. Společnost Technotrade získává výhody v podobě dlouholetých zkušeností v oboru a silného zázemí skupiny Hainzl, stejně jako přístup k rozšířenému portfoliu produktů a skladových kapacit. Vedení společnosti Hainzl si naopak od partnerství slibuje zásadní posílení své pozice v oblasti vývoje řídicího softwaru a elektrifikace mobilních strojů. K němu chce využít know-how týmu českých vývojářů a konstruktérů, získané na základě více než stovky úspěšně realizovaných projektů.

Jakub Kejduš, jednatel společnosti Technotrade, který bude v nové vlastnické struktuře figurovat jako výkonný ředitel v tandemu s Oliverem Lüthem, zástupcem skupiny Hainzl, ke změně spoluvlastníka dodává: „Jsem přesvědčený, že partnerství se společností Hainzl pro nás představuje tu nejlepší možnou variantu z hlediska budoucího rozvoje a ekonomického růstu firmy. Zároveň pevně věřím, že naše zkušenosti a znalosti v oblasti systémových řešení najdou široké uplatnění v rámci celé skupiny Hainzl, jíž budeme součástí.“

„Rozšíření o společnost Technotrade vnímáme jako významný krok k posílení pozice naší mezinárodní skupiny jako předního evropského dodavatele inovativních a spolehlivých řešení v oblasti elektrických pohonů, řídicích systémů a mobilní hydrauliky pro pracovní stroje a techniku,“ shrnuje Oliver Lüth, výkonný ředitel divize Hainzl Motion & Drives International.

Spolu se změnou ve vlastnické struktuře dochází i ke změně loga Technotrade, včetně loga e-shopu. Zároveň bude postupně probíhat aktualizace celého vizuálního stylu společnosti, tak aby odpovídal jednotné korporátní identitě Hainzl a potvrdil tak příslušnost firmy ke skupině i z hlediska vizuální prezentace.